Veelgestelde vragen 

Welke betaalopties zijn er?
Betaling vooraf (je bestelling wordt digitaal of per post verstuurd wanneer het bedrag door ons is ontvangen)
•Factuur 

Hoe weet ik of de bestelling goed is gegaan?
Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een orderbevestiging via de mail hebt ontvangen. Als je een e-product hebt besteld, dan kun je deze direct na betaling downloaden met behulp van een speciale link. Wanneer je een te verzenden pakketje bestelt en we dit ingepakt hebben, ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code.

Hoe ontvang ik een e-book of andere download?
Als je een e-book of andere printable hebt besteld, zal er niets opgestuurd worden. Je kunt deze producten downloaden en daarna zelf printen. Na het voltooien van de betaling ontvang je een mail met hierin een downloadlink, die wordt verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Het is handig om te controleren of deze mail niet het postvak met ongewenste mail (spam) terecht is gekomen. Bestanden die je download worden vaak opgeslagen in de map "downloads" op je computer. 
Onze meeste producten worden aangeleverd in PDF-formaat. Op de meeste computers en smartphones is een programma geïnstalleerd waarmee je PDF's kunt bekijken. Is dit niet het geval, dan kun je Adobe Reader online gratis downloaden.
Kun je een product niet goed downloaden of openen neem dan contact met ons op via info@studiostapelgoed.nl

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Kan ik ook op factuur kopen?
Een grote (zakelijke) bestelling kun je eventueel - in overleg met ons - op factuur kopen. Stuur ons een mail met de gewenste bestelling, dan nemen we contact met je op.

Ik heb een bestelling geplaatst en het bedrag is van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb geen bevestiging  ontvangen. Wat nu?
Neem vooral contact met ons op. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de orderbevestiging naar een verkeerd mailadres is verstuurd of dat deze in de spambox terecht is gekomen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te halen in Leiden of Overveen (bij Haarlem). Je krijgt van ons bericht als jouw bestelling klaarligt. Je betaalt dan natuurlijk geen verzendkosten. Geef dit wel even aan tijdens de bestelling. Afhalen is alleen op afspraak, daarvoor nemen we contact met je op. 

Er ontbreekt een artikel, wat nu?
Neem vooral contact met ons op. We zullen het artikel (indien voorradig) direct na sturen. 

Wat als het bezorgde artikel beschadigd is?
Ons advies is om het artikel direct bij ontvangst te controleren. 
Wanneer blijkt dat het artikel beschadigd is, stuur ons dan binnen 3 dagen na ontvangst een mail met in ieder geval:
• een foto met daarop duidelijk zichtbaar de beschadiging; 
• een foto van de eventueel beschadigde verpakking met daarop zichtbaar de hele doos of koker;
• een foto van het verzendetiket die op je bestelling zit.
Dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
De bestelling kan geannuleerd worden door contact op te nemen met ons. De bestelling kan niet meer geannuleerd worden op het moment dat jouw bestelling al verpakt en/of verzonden is.

Waarom wijkt de kleur af van de foto?
De product- en sfeerfoto's van de artikelen op onze website komen zo goed mogelijk overeen met de kleur van het (online) artikel. Kleurafwijkingen tussen de foto en het artikel kunnen ontstaan door het print- of drukwerk maar vooral door de scherm instelling van je computerscherm, mobile of tablet. Aan de getoonde kleuren kunnen geen rechten ontleend worden     
Mag ik mijn artikel(en) retourneren?
Je hebt 14 dagen na ontvangst van je producten de tijd om je pakket te retourneren. Mocht je meerdere producten in één keer besteld hebben, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.
Een download van een e-book is niet meer te herroepen op het moment dat de download is gestart. Door op "afrekenen" te klikken stem je in met directe levering en zie je af van het herroepingsrecht. 

Wat kost het retourneren?
De kosten voor de retourverzending zijn voor jouw rekening. De prijs is afhankelijk van het gewicht van de retourzending.

Waar moet mijn retourzending aan voldoen?
Graag verpakken in de oorspronkelijke verpakking, of een alternatieve verpakking waarin de producten niet kunnen beschadigen. Inclusief ingevuld retourformulier. Als er schade is ontstaan aan het product dan ben je als klant verantwoordelijk voor de waardevermindering. Twijfel je over de retourmogelijkheden dan kun je natuurlijk contact met ons opnemen om dit te bespreken.

Welke artikelen mogen niet geretourneerd worden?
Onze maatwerk producten en/of producten die een gepersonaliseerd karakter hebben, kunnen niet geretourneerd worden. 

Ik heb een klacht?
Natuurlijk nemen we je klacht serieus en je kunt binnen 48 uur (op werkdagen) een inhoudelijke reactie van ons verwachten. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing. 


Share by: